Reklamacje w sprawach nieautoryzowanych transakcji i niezawartych umów kredytowych

Uzyskaj pomoc radcy prawnego i zakończ spór z przedsiębiorcą na etapie przedsądowym.

Reklamacje - nieautoryzowane transakcje

Czy chcesz złożyć bankowi reklamację z podanej niżej przyczyny?

Jeśli któraś, z tych problemów dotyczy Ciebie, to jesteś we właściwym miejscu!

Kancelaria Radcy Prawnego dr Hanna Mardo Poznań - reklamacje konsumenckie i dochodzenie rozszczeń w sporach z bankami

Zleć napisanie reklamacji profesjonalistce

Na podstawie przekazanych przez Ciebie informacji i w oparciu o moją wiedzę i doświadczenie w podobnych sprawach napiszę reklamację i wyślę ją do banku.

Reklamacja będzie zawierać Twoje zastrzeżenia oraz ustalone z Tobą żądania, a także uzasadnienie faktyczne i prawne Twojego stanowiska.

Reklamacja zostanie sporządzona i podpisana przez radcę prawnego.

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Jakie formy reklamacji oferuje kancelaria?

Oferuję dwa rodzaje reklamacji:

Szybka reklamacja - dla osób, którym zależy na jak najszybszym wniesieniu reklamacji.

Reklamacja standardowa - dla osób, które mają więcej czasu na złożenie reklamacji.

Obie usługi dotyczą reklamacji składanej bankowi ze względu na nieautoryzowane transakcje na Twoim rachunku bankowym lub wyłudzenie kredytu albo pożyczki z wykorzystaniem bankowości internetowej lub mobilnej.

Którą formę reklamacji powinienem wybrać?

Jeżeli zależy ci na jak najszybszej realizacji usługi, wybierz opcję Szybkiej reklamacji.

Pamiętaj, aby jak najszybciej przesłać pełnomocnictwo zgodnie z wzorem, który ode mnie otrzymasz.

Reklamację w Twoim imieniu wniosę w terminie 7 dni od przesłania dokumentacji, po otrzymaniu pełnomocnictwa i akceptacji treści reklamacji.

Jeżeli możesz poczekać do 14 dni, wybierz opcję Reklamacji standardowej

Co wchodzi w zakres usługi?
  • analiza przesłanych przez Ciebie informacji (opisu sprawy) i dokumentów,
  • ustalenie roszczeń, jakie należy przedstawić bankowi,
  • sporządzenie projektu reklamacji przez radcę prawnego w zakresie nieautoryzowanej transakcji lub niezawartej umowy kredytu,
  • uzyskanie akceptacji projektu,
  • podpisanie i wysłanie reklamacji przez radcę prawnego.
Jak przebiega realizacja usługi?

Po wybraniu dogodnej dla Ciebie opcji (Reklamacja standardowa lub Szybka reklamacja) będę oczekiwać na przesłanie przez Ciebie opisu sprawy i dokumentacji, takiej jak korespondencja reklamacyjna i historia rachunku lub wyciąg z rachunku.

Konieczne będzie przesłanie w formie pisemnej pełnomocnictwa, które umożliwi mi reprezentowanie Ciebie w sporze z przedsiębiorcą.

Pozostała dokumentacja może zostać przesłana w formie elektronicznej. Na jej podstawie i w uzgodnieniu z Tobą ustalę, jakie roszczenia zawrzeć w treści reklamacji.

Po akceptacji projektu i przesłaniu pełnomocnictwa w Twoim imieniu złożę reklamację.

Ile kosztuje napisanie reklamacji konsumenckiej?

Cena usługi zależy od wybranej opcji:

  • 540 zł za reklamację standardową,
  • 690 zł za szybką reklamację.

Podane ceny są cenami brutto.

Jak zamówić napisanie reklamacji?

Poniżej znajdziesz do wyboru dwie formy reklamacji do banku z tytułu nieautoryzowanej transakcji.

Wybierz odpowiednią opcję dla siebie i opłać zamówienie online.

Po zakupie skontaktuję się z Tobą, aby ustalić dalszy proces działania.

REKLAMACJE - NIEAUTORYZOWANE TRANSAKCJE

Zleć napisanie reklamacji już teraz i zyskaj przewagę w sporze z przedsiębiorcą!

Wybierz jedną z dwóch form reklamacji, podaj swoje dane i opłać usługę online.
Po zaksięgowaniu płatności ustalimy szczegóły zlecenia w korespondencji elektronicznej.
Szybka reklamacja - nieautoryzowane transakcje

SZYBKA REKLAMACJA

Dla osób, którym zależy na jak najszybszym wniesieniu reklamacji

690 zł brutto

Czas złożenia reklamacji: 7 dni od przesłania niezbędnych dokumentów i pełnomocnictwa.

W cenie:

  • analiza przesłanych przez Ciebie informacji (opisu sprawy) i dokumentów,
  • ustalenie możliwych do dochodzenia roszczeń,
  • sporządzenie projektu reklamacji przez radcę prawnego,
  • uzyskanie akceptacji projektu,
  • podpisanie i złożenie reklamacji przez radcę prawnego,
  • wniesienie reklamacji w terminie 7 dni od przesłania niezbędnych dokumentów i pełnomocnictwa.
Reklamacja standardowa - nieautoryzowane transakcje

REKLAMACJA STANDARDOWA

Dla osób, które mają więcej czasu na złożenie reklamacji

540 zł brutto

Czas złożenia reklamacji: 14 dni od przesłania niezbędnych dokumentów i pełnomocnictwa.

W cenie:

  • analiza przesłanych przez Ciebie informacji (opisu sprawy) i dokumentów,
  • ustalenie możliwych do dochodzenia roszczeń,
  • sporządzenie projektu reklamacji przez radcę prawnego,
  • uzyskanie akceptacji projektu,
  • podpisanie i złożenie reklamacji przez radcę prawnego,
  • wniesienie reklamacji w terminie 14 dni od przesłania niezbędnych dokumentów i pełnomocnictwa.